Monday, February 18, 2008

Saya dan skrip-skrip saya...

Wah, dah dekat sebulan juga saya bergelumang dengan skrip2 ni. Nak kata tension, entah lerr...ada masanya memang idea saya di reject. Bengang jugak lerr... tapi nak buat macam mana, saya bukan yang terbaik. Selalu nak jadi sehebat penulis-penulis skrip terulung. Tapi masih perlu banyak belajar. Me and him...dah dekat tapi saya rasa macam jauh pulak...yup semalam saya jumpa dia lepas dekat dua minggu tak jumpa. Ok...lah...dapat lepas rindu..Saya dapat tau cerita yang tak berapa elok tentang dia. Kawan-kawan jugak yang past cerita. Saya tak terkejut sangat, sebenar saya tahu perangai dia memang macam tu. Kuat menggatal. Tu yang susah. Dah lah kawan-kawan dia , kawan-kawan saya jugak...cabaran bila ada affair dengan kawan sendiri camtu lah...hampessss...sebenarnya tahap kepercayaan saya pada dia dah mula kurang sikit...Walaupun tiap-tiap hari dia kata rindu dan ada masanya dia kata sayang...saya tetap masih tak percaya...Blerggghhh...dia tetap lelaki....Yang Ada Nafsu...

2 comments:

Anonymous said...

skrip d reject means they know akk leh wat yg lbh baik dr tu..kot?? hehe...

harus letak kepercayaan ke,tanam kepercayaan?
kalo letak,bila2 leh jatuh...lagi2 kalo ade ANGIN kuat..
kalo tanam,ade BAJA baik,mesti kembang mekar kan? haha!!
pe la merepek ni..lalala

Anonymous said...

go nani go!! jgn kasi muka dgn lelaki!