Sunday, September 2, 2007

Gelora Asmara...

Entah sejak bila dia mula sukakan saya...
Dulu pernah juga dia nak try-try...
Saya layan jugalah...tapi layan gitu-gitu je...
Tak adalah sampai saya jatuh cinta kat dia...
Lagipun, Dia ada semua yang seorang perempuan perlukan...
Jadi, saya rasa saya tak sesuai untuk dia...
Saya seorang yang banyak lemahnya...

Entah apa yang terjentik dihatinya...
Kali ini dia datang lagi...
Dia masih sukakan saya macam dulu...
Tapi kami dah jauh...
Dan dia pulak memang terkenal dengan perangai 'mat romeo'...
Hmm...entahlah...sampai bila saya nak tersepit dalam hubungan macam ni...
Cuma dia nampak bersungguh...
Sebab 4 Ramadhan nanti saya diajak ke rumah ibu bapanya...
Alahaaaaiii...berdebarnya...

P/S: Gelora Asmara adalah novel saya yang sudahpun berada di pasaran.

4 comments:

gayour said...

syabas dengan kemunculan novel terbaru encik! moga berjaya dan encik juga berjaya mencari CHINTA sejati di bulan ramadhan yang akan kita sambut dan raikan. alaa... terima jer la encik beliau tu. buat malu2 plak. tapi jangan malu2 reject jer kalo menyampah! bio beliau rase. harharhar!

Haryani Kamilan said...

Satu perasaan yang sangat istimewa yang saya cari-cari selama ni abang gayour!

areyoung said...

tahniah.

tumpang hepi untuk novel, dan gelora asmara itu juga ; )

Delly said...

dik nanie...i've tagged you, kalau boring2 jawapla soalan2 merepek tu k...saja epi-epi...