Thursday, September 27, 2007

Wokeh! ini spesel untuk Kak Dell

5 Benda dalam handbag saya:

i. Pen dakwat basah yang Mandy (karangkraf) bagi
ii. Purse
iii. Lancome perfume
1v. Sony Erricsson Quick Share
v. Pen drive

5 Benda dalam purse saya:

i. My Card
ii. Lesen memandu
iii. Maybank Card
iv. Duit
v. Esprit Privilege Card

5 Benda fevret dalam bilik saya:

i. My PC
ii. Cermin panjang dari kayu jati (sayang ni sebab beli pakai duit sendiri huhu)
iii. Wardrobe saya lerrr...sebab banyak koleksi baju haha! saya ni kaki shopping!
iv. Koleksi handbag saya
v. Katil, tilam bantal, teddy bear....kalau tak de tak leh tido beb...

5 Benda yang saya teringin nak buat:

i. Tengok hasil karya saya di layar perak
ii. Gi holiday oversea+umrah
iii. Shoppingggg sakan!!!
iv. Nak beli rumah sendiri
v. Saya teringin nak jumpa my soulmate...oh bilalahhhh...

5 Benda yang saya tengah buat sekarang:
i. Tengah menaip benda tag ni lah
ii. Sambil mendengar lagu 'Perpisahan' nyanyian Anuar Zain, uuuu sadisss...
iii. Kepala tengah fikir pasal juadah buka pose petang ni
iv. Tengah teringat kat seseorang yang entah teringat kat saya ke entah
v. Surf web Jabatan Tenaga Kerja at the same time, nak kena cari pekerja baru lerrr huhu!

3 comments:

gayour said...

5 bende gua nak sound kat lu!
1- selamat hari raya haji ( pasal raye puasa dah abih! )
2- cerita tak best ' cinta secangkir kopi 'tu dah main kat tv ker? saje tanye, nakot gua tetengok plak nanti. hehe!
3- tahniah la pasal cite yang encik tulis tu ( walau tak berapa best.. ) ada gak yang sudi ambik buat drama tv.
4- novel lu ( ape ker tajuknye gelora, ombak, ribut, taufan, puting beliung... )tu cane sambutannye? harap baguih dok ada!
5- apasal tak simpan pistol mainan dalam handbag encik sebagai langkah keselamatan?
6- tu je la. cakap banyakpun tak guna.
7- moga encik sihat ( tak tau la bleh besar/tinggi lagi... harharhar! ) dan lebih berjaya sebagai seorang novelis dan kerjaya encik skang.
8- moga betambah iman... amin!

Anonymous said...

Lamanya tak berupdate..
bukan setakat sawang dah nih.. :p

Anonymous said...

:-)