Sunday, January 13, 2008

Gemoookkkk!

Saya rasa saya dah gemuk. Huwargghh!! ngeri-ngeri. Berat badan saya naik mencanak dan orang dah mula tegur yang muka saya dah makin tembam. Eheh...saya sedang bahagia kut... Tak taulah perasaan happy ni buat saya rasa nak makan je...Balik rumah, tengok lauk dalam periuk, nafsu terus tak boleh nak control. Malam pulak, rebus hot dog. Makan dengan mayonaise. Pagi breakfast nasi. Tengah hari makan nasi. Petang ada jual goreng pisang depan ofis saya ni, bedal lagi...mana tak gemuk...
Lepas tu, ada pulak orang ambik berat tiap-tiap hari. Pagi petang siang malam rasa macam nak senyuuuummm jeeer....Saya tak sabar nak jumpa dia...rindu sangat...rindu sangat-sangat... dia pun tau eheheeeeehhh....Dia dah ambik cuti untuk jumpa saya. Soooo sweeetttt ahak! ahak!!!

P/S: Novel saya masuk carta MPH Bestsellers lagi.

1 comment:

Anonymous said...

kak..sy cr novel akk tak de pun...da abis kew..keciwa sungguh hatiku ini..huhuh..