Tuesday, January 1, 2008

Permulaan Yang Baik!

Eheheh...yup! bagi saya berita terbaru yang saya dapat hari ini adalah satu titik permulaan yang baik untuk tahun 2008. Owh, azam saya tahun ni, saya mahu lebih sukses!
Ok, menariknya, saya baru dapat offer dari Red Communications sebuah syarikat produksi yang telah mengeluarkan program terkenal 3R, siri tv Kami dan Sadiq & Co (yang terbaru). InsyaAllah, saya bakal jalin kerjasama dengan mereka untuk menjadi penulis bagi beberapa siri tv. Berita baik kan? Pergh...saya macam nak pengsan dan bangun balik lepas tu pengsan lagi...
Tapi sungguh-sungguh andai perancangan kali ini menjadi, cita-cita saya untuk menempa nama dalam dunia penulisan semakin cerah. Ya Allah! syukur Alhamdulillah...
Hmm...thanks to him, sebab sentiasa berada di sisi saya walaupun ketika saya menghadapi waktu-waktu sukar...Tak taulah, kalau satu hari nanti dia sudah jumpa pengubat sepinya... Pasti saya akan dihurung kesedihan lagi...Tak apalah...tak mau fikir yang itu dulu, yang penting sekarang saya sedang happy dengan dia. Dan, saya nak jerit sikit,

P/S: Eeiiiiiyaaahhooooooo!!!!!!

4 comments:

Anonymous said...

cik Nani ni very misteri la..x sabar lak nak tahu sape DIA tuh..uhhu..well congratulations!

Haryani Kamilan said...

Adaaalaaahhh...aiyarkkk!! cik anonymous ni saper lak...dia yang misteri cakap kita plak misteri... eleeehhhh....

Anonymous said...

saya peminat awak la....suka baca ur blog..suka duka awak bercerita kat cni....nak tahu la sape DIA yang da wat awak gembira da ceria semula? hope cepat2 mkn nasi minyak?

Anonymous said...

happynye bc blog akk now ni...mesti tgh bahagia kan? hehehe...moga2 akak terus sucsess dlm bidang nih..huhu luv u.